Dowiedz się więcej

FAQ

Poznaj odpowiedzi na często zadawane pytania.

Jaka jest dostępna kolorystyka paneli akustycznych?

Panele i moduły akustyczne produkowane są na dwóch kolorach filcu: czarnym i szarym oraz z użyciem lameli dostępnych w kilkunastu wariantach kolorystycznych. Część z tej kolorystyki znajduje się na naszym magazynie i jest osiągalna w stałej sprzedaży, co znacznie ułatwia nam współpracę z naszymi Klientami Hurtowymi i zapewnia im szybkie realizacje zamówień oraz niezmienną ciągłość zakupów. W sekcji Produktu oraz w naszym Katalogu Produktowym można znaleźć pełną paletę kolorów dla wybranego produktu.

Czy wszystkie produkty są dostępne w tej kolorystyce?

Kolorystyka pozostałych produktów wygląda następująco:

Te i inne informacje można znaleźć również w naszych Folderach Produktowych i Katalogu Produktów. Zachęcamy do obejrzenia!

Czy można zrealizować projekt indywidualny?

Oczywiście, mamy rozbudowane zaplecze produkcyjne, jesteśmy elastyczni i otwarci na nowe pomysły. Przy zachowaniu odpowiedniej rentowności we współpracy z naszym Klientem Hurtowym jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej fantazyjne zamówienia.

Czy można zamówić lamele docięte na konkretną długość?

Standardową długością naszych lameli jest wymiar 2,6 m. Z doświadczenia wiemy, że jest on najbardziej przyjaznym wymiarem, zapewniającym komfort montażu bez konieczności docinania w większość tradycyjnych pomieszczeń mieszkalnych. Jednak jeśli tylko takie będzie życzenie naszego Klienta Hurtowego a bilans transakcji opartej na takiej współpracy okaże się dla obu stron satysfakcjonujący wymiary nowego produktu dostosujemy na życzenie i zgodnie z jego oczekiwaniami.

Jak montować nasze produkty?

Informacje związane ze sposobem montowania poszczególnych produktów znajdują się w naszych Instrukcjach Montażu załączonych do opakowania, jak również można je pobrać w sekcji Instrukcje Montażu. W Kartach Technicznych Produktów można zapoznać się też z dodatkowymi wskazówkami dotyczącymi akcesoriów uzupełniających, ułatwiających zamontowanie paneli akustycznych czy listew przypodłogowych, są to na ogół klej montażowy czy klamry mocujące, których użycie sprawia, że instalacja naszych produktów jest łatwa i przyjemna.

Czy są dostępne próbki lub wzorniki produktów? Czy są one darmowe czy płatne?

Dla naszych Klientów Hurtowych przygotowaliśmy kilka rodzajów wzorników i pakietów próbek, dzięki którym mogą już na samym początku ocenić jakość i wygląd naszych produktów. Większość z nich jest darmowa i przekazywana w szybkim terminie do rąk żywo zainteresowanych nasza ofertą. Jednocześnie zachęcamy do odwiedzenia siedziby naszej firmy, w której prezentujemy większość produktów w pełnej okazałości jeśli przesłane próbki czy aranżacje prezentowane w naszej sekcji Inspiracje nie pomogły jeszcze podjąć ostatecznej decyzji o współpracy.

Zapraszamy do przejrzenia naszych Materiałów Marketingowych!

Jak produkty są pakowane?

Informacje na temat opakowania wybranego produktu można znaleźć w specyfikacji technicznej zarówno na naszej stronie internetowej w sekcji Produkty jak i Folderach Produktowych i Katalogu Produktów. Większość produktów pakowanych jest w folię lub rękawy foliowe, a niektóre, takie jak np. ścianka przestrzenna w kartonowe pudełka.

Czy lamele są oklejone ze wszystkich stron?

Nasze lamele są opłaszczowane w 80%, oznacza to, że ich tylna, niewidoczna powierzchnia na większości nie jest pokryta folią, co zapewnia łatwiejsze przymocowanie jej za pomocą kleju montażowego, który łatwiej spaja surową powierzchnię MDF z podłożem.

Gdzie można znaleźć Wasze produkty?

Nasza oferta produktowa skierowana jest głównie do klienta hurtowego i kontraktowego, natomiast klient detaliczny znajdzie większość naszych produktów na półkach popularnych sieci marketów wnętrzarsko-budowlanych, takich jak np. Castorama, Komfort czy wybranych sklepów Mrówka. W razie dodatkowych pytań czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 (77) 472 61 65 lub na adres mailowy: zamowienia@mixpolprofile.pl

Jaki jest koszt wysyłki zamówionego towaru?

Trzeba liczyć się z tym, że większość naszych produktów to towary ponadgabarytowe oraz, że koszty wysyłki uwarunkowane są również przez wielkość i wartość zamówienia, dlatego każdorazowo ustalamy je indywidualnie w zależności od zaistniałej sytuacji. W tej i w innych sprawach związanych z zakupem naszych towarów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Sprzedaży w godz. 8:00-14:00 pod numerem telefonu: +48 (77) 472 61 65 lub drogą mailową na adres: zamowienia@mixpolprofile.pl

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 21 dni, jednak spora część naszych produktów jest dostępna w stałej sprzedaży.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmują nasze przemiłe panie z Działu Sprzedaży pod numerem telefonu +48 (77) 472 61 65. Można kierować je również na adres mailowy: zamowienia@mixpolprofile.pl

Czy można zwrócić zakupione produkty?

Prawidłowe dostarczenie pełnowartościowego produktu z zachowaniem wszelkich procedur jakości i bezpieczeństwa wyklucza zwrot towaru.

Czy zapewniacie pomoc w promowaniu swoich produktów u swoich klientów?

Nawet najbardziej wymagający Klient Hurtowy znajdzie u nas coś dla siebie. Oferujemy pełne wsparcie szkoleniowo-promocyjne: od pełnego dostępu do kompletnej dokumentacji techniczno-promocyjnej, poprzez inspirujące propozycje aranżacji z użyciem naszych produktów aż po prezentery, wzorniki i ekspozytory naszych produktów. Nigdy też nie pozostajemy obojętni na nowe pomysły promowania naszych produktów odbiorcom detalicznym poprzez wspólne działania podejmowane z naszym Klientem.

Zapraszamy do przejrzenia naszych Materiałów Marketingowych!